Çarşamba, Kasım 01, 2006

Sensei Splinter


Bu aralar çoğu ttnet ADSL kullanıcısının başına geldiği üzere düzenli olarak bağlantımız kopuyor. Ben de hazır şifremi hatırlamak için bağlandığım operatöre bunun nedenini sorayım dedim. Bilgilendirme yapılcak dedi ve ağrıza kaydımı girdi. Bu sabah bir amcam aradı;

-Ağrıza gaydı vermişin, gopuyomuşun, splinter'in var mı senin?
-Splitter, yok kullanamıyorum.
-Olmaaazzz, gullancan..
-Beyfendi ben telefon çalmadan da netten düşüyorum.
-Splinter diom, splinteeerrrrrr!
-Tamam bağırmayın da...
-Splinteeer! Splinter,splinter, splinter...
-Üff.

Yani splinter iyi bir şeymiş. Kullanın!

Bu yazıyı yazarken iki Telekom yetkilisi daha aradı. Bu sefer splitter dediler. Elimiz mahkum, takıcaz. Dedim; bende de ondan var :P

PS: Telekom data ve telefon sinyallerini bakır kablo üzerinden yollarken dagıtıyormuş. Ama yolda karışabilir bir de sen dağıtacaksın dedi. Asrın icadı canım şu splitter. Bakalım onu da takınca düzenli netten düşme problememiz düzelecek mi?

8 yorum:

cartman dedi ki...

Bakır kabloları fiber optik diye yutturan Türk Telekom'dan ne beklenir ki zaten ;)

Teenage Mutant Ninja Turtles la la la, hahah.... Çok güldüm.

sickprincess dedi ki...

Aaaaaaa, AĞRIZA yı yazmamışın. Cık cık. Bu arada bir kaç yüz kere daha aradılar. Artık bitti de mi daha aranmam dedim biz sizin probleminizi çözmeye çalışıyoruz burda dediler. Anladım splinter dedim :)

cartman dedi ki...

O kadar kusur kadı kızında da olur :P

Unknown dedi ki...

Aynı sorundan 1 sene kadar önce ben de muzdariptim. Hatta telefon kullanmadığım, hatta telefon bağlamadığım halde bile düşüyordum.

Splinter usta geldi dertler bitti. Sanırım telekom hatları çok gültülü. Bu yüzden filtrelenmediği sürece modemler sinyali ayrıştırmakta zorlanıyor.

Splinter usta dertsiz tasasız bağlantıya ulaştırdı. Ama tabii splinter ustanında bir yere kadar yapabilecekleri var alan adı sorunları, yönlendirme hataları, yurt dışı çıkış sorunları vb.yi çözemiyor splinter usta.. Onları da Rafael, Donatello, Michilangelo,Leonardo tosbağıları filan çözer artıkın.

wolkanca dedi ki...

hahahaaa çok güldüm yahuu... puhahaaa.
ya bu başka bişi başka istannbuldasınız sanırım valla 1 kaç haftadır aynı prblem buralarda var bu telekomdaki dallamalar siplitter falan deyip geçiştirmeye çalışıyorlar öküz ya bunlar.

ulan ulann.

ben size bir çubuk gönderiyorum efm bunu siplintier ve kaplumbağalarla kendilerine iletirsiniz. :D

http://cubuk.yapiyoruz.com/cubbuhlar/internet-bilgisayar/telekoma-afam-girsin.png

sickprincess dedi ki...

Onur bende 3 tane splinter var. Adam neden kullanmıyosun 3 kuruşluk şey dedi. Beyfendi bende 3 tane var, diyince telefonumun eskiliğine taktı. Kabloyu da yenilicem, telefonu da sensei splinteri da. Cıkınca tosbagların da parası neyse vericem. Ama bir kere hattan düşiyim, te o Ankara'dan arayan adama geri bağlanmazsam...

hayata dair dedi ki...

Sizi arayan adamın şivesi ile ya da konuşma şekli ile dalga geçmeniz de pek güzel olmuş hani. Bu tip adamları asmalı kesmeli hatta şehir meydanlarında sallandırmalı.

Herkes sizin gibi dili düzgün kullanamaz,umarım farkındasınızdır da iş gereği sizin gibilerle muhattap olan kişi (ler) ile geyik yapmazsınız.

sickprincess dedi ki...

Nerede dalga geçmişim?