Cuma, Kasım 24, 2006

PARDUS Semineri - Compotek

Compotek'ten Notlar: İzmir'in bilişim fuarı olan Compotek her geçen yılla küçülmeyi ve ziyaretçi kapasitesini düşürmeyi başarabildi. Sunumlar tek bir markanın sunumlarından ibaret olmakla beraber, İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü tanıtımları olarak kaldı. 1'i hariç...

Compotek her senenin aksine; okullara sunum çağrısında bulunmayınca, iş kişisel teşebbüslere kaldı. Programın boşluğundan yararlanarak bir sunum talebinde bulundum. Zaten misafir etmeye niyetli olduğum Pardus geliştiricileri; Onur Küçük ve Koray Löker'i fuara yönlendirdim. Fuara katılım olmayınca ve sunum saati meraklı penguenlerin sınav saatleri ile çakışınca çok çok az bir seyirci ile bir "sohbet" gerçekleştirdik.

İyte'ye ve aklımıza özgür yazılım, açık kaynak kod tohumlarını atan, gönlümüzün "çalışkan pengueni" ve İyteli penguenlerin abisi Onur Küçük'ü tekrar ağırlamanın sevinci ve geç bulup, hiç kaybetmek istemediğimiz, tanışmaktan şeref duyduğumuz Koray Löker ile tanışmanın memnuniyeti ile bir buluşmayı gerçekleştirmiş olduk.

Gönül isterdi, bir organizasyon gözümüzün önünde erimesin, her sene artan heyecanınızı sizinle beraber paylaşan birileri olsun. Compotek için harcanan emek gerek katılımcı gerek ziyaretçi bazında yerini bulsun.

Durdukları sunucu platformuna beni de kabul eden, beklentisiz en içten halleri ile küçüçük salonda yüzlercesine cevap verircesine bizimle sohbet eden, en önemlisi ricamızı kırmayıp misafirimiz olan PARDUS projesi geliştiricisi arkadaşlarıma-üstadlarıma çok teşekkür etmek istiyorum. Bu camianın sizin gibi mütevazı insanlardan öğreneceği çok şey var.

1 yorum:

sickprincess dedi ki...

Compotekte bir kaç kullanıcıyla konuştum, bu lisans çetesi tarafından ziyaret edilmişler. Önce bilgisayarlarını göstermemekte direnip sonra Linuxlarını göstermekten büyük keyif almışlar. Gelecek aylarda da evimize girecekler mi çok merak ediyorum!