Cumartesi, Haziran 03, 2006

Staj

Bu sene ki stajim buyuk bir firmada. Yuksek lisanstan lisans dersleri alan ve beraber calistigim bir arkadasim, eskiden staj yaptigi firmada beraber calistigi birinden bana referans olmasini istedi, ve ben bu sayede staja kabul edildim. (Bayagi torpil kokuyor.) Baslarda cok rahatsizdim bu durumdan ama TBD'nin Bilisizm'in de sagolsun bir firma gorevlisi bunun yukunun bir kismini uzerimden aldi. (Baska bir firma netten sinavla aliyormus, o da yapmak istedigim bir yer degildi ama sinavi kacirmasam o firmayi tercih edebilirdim.) Soyledigi sey "Mudurden gelen bir referansa kimse hayir demez idi." Hos hala vicdanim rahat degil. 'Benim onceden calistigimi soylemesi etkilidir' gibi cumlelerle kendimi kandiriyorum durmadan. Sanirim insan nefsi ile alakali birsey. Iyi olani ne sekilde olursa olsun hepimiz istiyoruz. Bir dolu kurumda da staj imkanini bu sekilde elde edebileceginizi ogrenince de kendimi kandirmakta hicbir sakinca gormemeye basladim. Acaba boyle mi sindiriliyoruz yoksa icimizdekileri boyle boyle kendimiz mi sindiriyoruz?

Hiç yorum yok: