Cumartesi, Eylül 08, 2007

İzmir'i bu sene Penguenler Kurtaracak!

Bu caddede toplu halde gezen penguenler görürseniz sakın paniklemeyin. Derin bir nefes alın, gülümseyin ve kibarca onlara katılmanızda bir sakınca olup olmadığını sorun. Aynı şekilde onlarda size gülümserse şansınız yaver gidiyor demektir.

Ola ki caddede rastlaşamadınız, ama illa ki meraktasınız; aşağıda vereceğim buluşma adresine buluşma saatleri dahilinde uğrayın. Bir sandalye çekerek, bir kenara ilişin. (Bir de küçük bir sır vereyim size; bu penguenlerin yiyeceğine içeceğine dokunmadığınız takdirde yanlarında rahatça siz de yeyip içebilirsiniz. Çok neşeli olduklarından siz de bir güzel eğlenirsiniz.)

Pişşşt, buraya bak, çok gizli buluşma bilgilerini veriyorum:
Tarih: 9 Eylül Pazar
Saat: 11:00-15:00 arası(bu kesin uzar :))
Yer: The Pub - Gazi Kadınlar Sok. No:16 / Alsancak
Kabaca tanım: Kıbrıs Şehitliği caddesindeki italyan kültür merkezi karşı sokağında sol tarafta

Not: Gizli planı yalnızca penguen sevenlere anlat. Diğerlerinin bundan asla haberi olmamalı. Anlarlarsa çok kızarlar!

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Uzun zamandır takip ediyorum bu toplantıları da, tüm toplantılar alkollü içki mekanlarında yapılıyor. Özel bir sebebi var mı acaba? Yoksa penguenlerin alkolü çok sevmek gibi özel bir huyları mı var?

sickprincess dedi ki...

Ben The Pub da yapılan son toplantı da kola içmiştim. Açık alanda olduğumuzdan da içenlerin sigara dumanları ciğerlerimize işlememişti.
Vallahi içki seven penguenler tanıyorum, sevmeyenlerden tanıyorum. Ama başkasının burnunu sıkıp zorla içireni tanımıyorum.
Bunda da olmaz, siz buyrun rahat rahat gelin.

metoikos dedi ki...

Geç haberim oldu ben de katılmak isterdim, başka yok mu bu toplantılardan ?

sickprincess dedi ki...

Tekrar yapılacak tabii. Az önce gezegen'e penguen-cg blogu nihayet iniş yaptı. Artık duyurular oradan.