Perşembe, Nisan 19, 2007

Gülelim Eğlenelim

Annem memuriyet hayatında 20. senesini doldurduktan sonra yolda gören herkes, ne zaman emekli olacağını sorarlardı. Annem çok sinir olsa da, sürekli seçilen belediye başkanı yolundan çekildiğinde olacagını, Belediye Başkanlık Seçimleri'ne katılacağını söylerdi. Bu şaka yüzünden partilerden teklif bile almıştı.

Fazlamesai kanalında iş mevzularından sıkılan Onur Yalazı da patlatmış espiriyi.

-Ben işe başladım. Pardus'ta mahallenin delisi olarak çalışıyorum.

Ey Erkan Tekman,

Maaşı iyiyse beni de "gece bekçisi" olarak işe al.

2 yorum:

okaratas dedi ki...

sen zaten Pardus denilen yazılımın reklam biriminde çalışmıyormuydun? Ailecek biz seni öyle biliyoruz mm :)

sickprincess dedi ki...

hıhı, Ali'yle beraber para basıyoruz ordan, ama gecelerim boş, bir de burdan basayım dedim.